maandag 9 april 2018

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Het model wat ik voor mijn creatie heb gebruikt, is de Dutch Doobadoo Card Art Theepot. Het schattige afdrukje is van House Mouse - Happy Birthday Cupcake.


Ik heb de afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Papier om de muffin en kaarsje: C190 - 130 - C680 - C200.
Muis: C560 - 189 - 191 - 283 - 177 - C680.
Muffin: C560 - C590 - 283.
Grond en slagroom: 232.


Op sommige blaadjes nog wat transparante Gloss - Gel opgedaan, geeft een mooi effect.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Theepot vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Astrid. En wat heb je alles weer mooi gecombineerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie